zajęcia pasów drogowych (ZDM)
| OK
| zakończone
| 2017-03-18 2017-03-20
| ikona na mapie | realizowane zadanie, planowane utrudnienie, nazwa gestora |
id utrudnienia |
położenie |
dokładne położenie |
nazwa zadania |
zakres zadania |
etap |
planowany termin realizacji | wykres na osi czasu | data wprowadzenia do bazy |
data ostatniej zmiany danych opisowych |
autor ostatniej zmiany danych opisowych |
liczba wpisów w historii danych opisowych |
ostatnia data aktualizacji geometrii |
| planowane inwestycje PIM |
1356 ->pokaż | Szelągowska, Garbary |
|
Budowa trasy tramwajowej na Naramowice - etap II - od pętli Wilczak do skrzyżowania ulic Garbary / Estkowskiego |
Budowa nowej trasy tramwajowej na odcinku od pętli Wilczak do skrzyzowania ulic Garbary/Estkowskiego. Przygotowanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji projektowej.
Zadanie przekazane WdR przez ZTM |
etap projektowania |
2017-01-01 2027-12-31 | | 2015-10-02 12:55:25 | 2024-08-21 10:40:08 | krztom | 14 | 2024-08-21 13:18:39 | | planowane remonty PSG |
121200 ->pokaż | Poznań os. Pod Lipami cz. 2 |
brak |
Modernizacja sieci |
gazociągi n/c 3 x dn180 PE100 SDR17 L=113/116/91mb; przyłacza gazowe n/c wymiana: PE100 RC SDR17 dn90 - 1 szt L=2mb; dn125 - 6 szt Lcałk=23mb, PE100 RC SDR11 dn63 - 3 szt L=162mb |
|
2025-01-01 2026-12-31 | | 2023-11-03 11:10:03 | - | maciej_b | | 2023-11-03 12:49:18 | | zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dop. masie całk. pow. 16 t (ZDM) |
73 ->pokaż | |
|
|
|
|
1999-01-01 2050-12-31 | | 2014-11-20 12:02:40 | 2016-01-19 09:20:31 | grzesiu_h | 2 | 2020-02-13 10:55:27 | znaleziono 2 kolizji
->zwiń kolizje ->pokaż tylko kolizje w czasie trwania tego utrudnienia ->POGRUPUJ wszystkie kolizje tego utrudnienia |
| 5075
| 2017-03-20 09:42:12
| hanna_m
|
| 2017-03-20 09:43:34
| 5075
| Objazdy, zajęcia pasów drogowych, zamknięcia ulic i inne (ZDM)
|
| 0
| edycja geometrii
| ul. Naramowiska, ul. Szelągowska, ul. Wilczak
| skrzyżowanie
| Dankar
| wygrodzenie pasa ruchu związane z budową kanalizacji sanitarnej
| -
| aktualna
| 2017.03.18
| 2017.03.20
| 4
| 8
| 0
|
|