SIP - utrudnienia w ruchu - wykaz kolizji | Powrót do strony g_ównej |
podaj zakres dat (w formacie 01-11-2024)
znaleziono w 76 warstwach 10163 planowanych inwestycji i remontów, w tym 9485(93.3%) przedstawiono na mapie |
wykres na osi czasu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
planowane inwestycje Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta | OK | zakończone | 2020-11-01 2020-12-31 |
->zwiń kolizje ->pokaż tylko kolizje w czasie trwania tego utrudnienia ->POGRUPUJ wszystkie kolizje tego utrudnienia | 28820 | 2020-02-19 14:45:13 | krztom | 1 | 2020-02-20 08:45:51 | 28820 | Koordynacja Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta | | 0 | edycja geometrii | św.Marcin od Mostu Uniwersyteckiego do al. Marcinkowskiego, część al.Marcinkowskiego, Pl.Wolności, 27 grudnia, Gwarna, Kantaka, fragment Fredry i Mielżyńskiego oraz skrzyżowanie al. Niepodległości z ul.św.Marcin | skrzyżowanie: Al. Niepodległości, ul. Św. Marcin i ul. Towarowej - zgodnie z załącznikiem (kolor zielony) | Program Centrum - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 grudnia, pl.Wolności, Towarowa - zakres 4 | wymiana infrastruktury technicznej podziemnej i nadziemnej w ramach wszystkich sieci;
- wymiana naiwerzchni torowiska;
- realizacja nowych przystanków tramwajowych;
- nowe elementy małej architektury
(ZADANIE PRZEKAZANE PIM DO REALIZACJI)
| 2021-02-24 09:34:56 | nieaktualna | 2020.11.01 | 2020.12.31 | 41 | 130 | 0 | |