Koordynacja planowanych inwestycji, remontów, imprez sportowych i zgromadzeń pubicznych - wykaz odcinków | Powrót do strony g_ównej |
wykaz ulic, wykaz utrudnień, | pokaż wybrane utrudnienie w ruchuznaleziono w 67 warstwach 10195 planowanych inwestycji i remontów, w tym 9517(93.3%) przedstawiono na mapie czytaj opis |
początek odcinka | koniec odcinka | WYKRES_GANTTA | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
43260 | ul. Seweryna Mielżyńskiego ->cała ulica, | do węzła: ul. Gwarna (35425) ul. 27 Grudnia (35421) ul. Aleksandra Fredry (39007) | do węzła: ul. Seweryna Mielżyńskiego (43258) | planowane remonty ZTM | | | zakończone | 2016-01-01 2019-12-31 | ->kolizje ->kolizje w czasie trwania utrudnienia | Mielżyńśkiego | | 1348 ->edycja, ->wybierz, ->wszystkie odcinki zadania, ->mapa, | Program "Centrum" - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa | Przygotowanie projektu oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu. Podniesienie standardu obsługi pasażerów komunikacji publicznej, m.in. poprzez budowę nowoczesnej infrastruktury tramwajowej, w tym przystanków dostosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych. Wzrost dostępności do komunikacji tramwajowej poprzez realizację nowego układu pieszo-rowerowego i integrację przesiadek. Przyspieszenie przejazdu pojazdów lokalnego transportu zbiorowego. Wzrost jakości życia przy trasie tramwajowej ze względu na jej wyciszenie i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań wibroizolacyjnych, przy jednoczesnym uspokojeniu ruchu samochodowego w rejonie ulic objętych projektem (odczuwalna poprawa warunków życia mieszkańców w konsekwencji obniżenia uciążliwości pochodzącej od emisji hałasu i zanieczyszczeń do powietrza). | 2015-10-05 09:43:28 | mateusz_t | 2016.01.01 | 2019.12.31 | |
43259 | ul. Seweryna Mielżyńskiego ->cała ulica, | do węzła: ul. Seweryna Mielżyńskiego (43258) | do węzła: pl. Cyryla Ratajskiego (39191) pl. Cyryla Ratajskiego (39192) | planowane remonty ZTM | | | zakończone | 2016-01-01 2019-12-31 | ->kolizje ->kolizje w czasie trwania utrudnienia | Mielżyńśkiego | | 1348 ->edycja, ->wybierz, ->wszystkie odcinki zadania, ->mapa, | Program "Centrum" - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa | Przygotowanie projektu oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu. Podniesienie standardu obsługi pasażerów komunikacji publicznej, m.in. poprzez budowę nowoczesnej infrastruktury tramwajowej, w tym przystanków dostosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych. Wzrost dostępności do komunikacji tramwajowej poprzez realizację nowego układu pieszo-rowerowego i integrację przesiadek. Przyspieszenie przejazdu pojazdów lokalnego transportu zbiorowego. Wzrost jakości życia przy trasie tramwajowej ze względu na jej wyciszenie i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań wibroizolacyjnych, przy jednoczesnym uspokojeniu ruchu samochodowego w rejonie ulic objętych projektem (odczuwalna poprawa warunków życia mieszkańców w konsekwencji obniżenia uciążliwości pochodzącej od emisji hałasu i zanieczyszczeń do powietrza). | 2015-10-05 09:43:28 | mateusz_t | 2016.01.01 | 2019.12.31 | |
43258 | ul. Seweryna Mielżyńskiego ->cała ulica, | do węzła: ul. Seweryna Mielżyńskiego (43260) | do węzła: ul. Seweryna Mielżyńskiego (43259) | planowane remonty ZTM | | | zakończone | 2016-01-01 2019-12-31 | ->kolizje ->kolizje w czasie trwania utrudnienia | Mielżyńśkiego | | 1348 ->edycja, ->wybierz, ->wszystkie odcinki zadania, ->mapa, | Program "Centrum" - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa | Przygotowanie projektu oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu. Podniesienie standardu obsługi pasażerów komunikacji publicznej, m.in. poprzez budowę nowoczesnej infrastruktury tramwajowej, w tym przystanków dostosowanych do obsługi osób niepełnosprawnych. Wzrost dostępności do komunikacji tramwajowej poprzez realizację nowego układu pieszo-rowerowego i integrację przesiadek. Przyspieszenie przejazdu pojazdów lokalnego transportu zbiorowego. Wzrost jakości życia przy trasie tramwajowej ze względu na jej wyciszenie i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań wibroizolacyjnych, przy jednoczesnym uspokojeniu ruchu samochodowego w rejonie ulic objętych projektem (odczuwalna poprawa warunków życia mieszkańców w konsekwencji obniżenia uciążliwości pochodzącej od emisji hałasu i zanieczyszczeń do powietrza). | 2015-10-05 09:43:28 | mateusz_t | 2016.01.01 | 2019.12.31 |