planowane inwestycje PBO
| OK
| zakończone
| 2021-01-01 2020-12-04
| ikona na mapie | realizowane zadanie, planowane utrudnienie, nazwa gestora |
id utrudnienia |
położenie |
dokładne położenie |
nazwa zadania |
zakres zadania |
etap |
planowany termin realizacji | wykres na osi czasu | data wprowadzenia do bazy |
data ostatniej zmiany danych opisowych |
autor ostatniej zmiany danych opisowych |
liczba wpisów w historii danych opisowych |
ostatnia data aktualizacji geometrii |
| planowane inwestycje TEST |
97598 ->pokaż | ul. Jana Henryka Dąbrowskiego, ul. Szpitalna, ul. Nowina, alejka cmentarna , ul. Nowy Świat, ul. Cienista, |
35181, 35244, 35245, 37468, 37469, 38602, 38605, 38606, 38607, 38608, 38623, 40689, 44363, 45007, 46633, 32920, 32923, 32935, 32938, 33042, 33062, 33067, 33082, 33097, 33543, |
wirtualne utrudnienie |
|
|
1999-01-01 2050-01-01 | | 2020-06-23 07:03:00 | 2020-06-23 07:04:51 | mirekh | 2 | 2020-06-23 07:07:13 | | zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dop. masie całk. pow. 10 t (ZDM) |
221 ->pokaż | |
|
|
|
|
1999-01-01 2050-12-31 | | 2014-11-20 10:10:24 | 2016-01-19 09:20:31 | mirekh | 2 | 2014-11-21 10:07:13 | | zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dop. masie całk. pow. 16 t (ZDM) |
73 ->pokaż | |
|
|
|
|
1999-01-01 2050-12-31 | | 2014-11-20 12:02:40 | 2016-01-19 09:20:31 | grzesiu_h | 2 | 2020-02-13 10:55:27 | znaleziono 2 kolizji w czasie trwania utrudnienia (od 2021-01-01 do 2020-12-04)
->zwiń kolizje ->pokaż wszystkie kolizje tego utrudnienia ->POGRUPUJ kolizje w czasie trwania tego utrudnienia |
| 98992
| 2020-08-26 13:10:03
| krztom
| 1
| 2020-09-02 10:57:42
| 98992
| Koordynacja PIM PBO
|
| 0
| edycja geometrii
| Budowa przejazdów rowerowych Szpitalna/Dąbrowskiego (trasa Wola-Ogrody) oraz kontynuacja wymiany nawierzchni tras rowerowych Witosa-Niestachowska (Sołacz-Winiary)
|
| Projekt 131 (PBO2021) Rowerowy pakiet 2021: Ogrody-Sołacz-Winiary-Wola
| odrzucono w dniu 04-12-2020 11:40:16 pierwotna data_do: 31-12-2021 23:59
| 2020-12-04 11:40:08
| nieaktualna
| 2021.01.01
| 2020.12.04
| 34
| 116
| 0
|
|